- AKTUALIZACJA CEN Z WYBRANEGO CENNIKA COMARCH ERP OPTIMA DO BASELINKER
- Kod wtyczki
- Wymagania
- Minimalne wymagania sprzętowe
- Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?
- Posiadam następujące moduły Comarch ERP Optima (wymagany jest co najmniej jeden moduł Handel i jeden Kasa/Bank)
- Połączenie z Baselinker
- Podaj której ceny produktu mamy użyć?
- W jaki sposób chcesz powiązać produkty z Comarch Optima z produktami w magazynie BaseLinker ?:
AKTUALIZACJA CEN Z WYBRANEGO CENNIKA COMARCH ERP OPTIMA DO BASELINKER
Wtyczka powoduje aktualizację cen produktów w BaseLinkerze na podstawie określonego cennika z Comarch ERP Optima.
Kod wtyczki
OPT_CAI_COM_PRC_BLK_100
Wymagania
- Microsoft Internet Explorer 9.0 lub wyższy;
- Sieć Microsoft Windows (możliwa praca jednostanowiskowa);
- Protokół sieciowy TCP/IP;
- Do instalacji programu konieczne są uprawnienia administratora systemu;
- Minimalna, dopuszczalna przez instalator rozdzielczość ekranu to 1024×768;
- Wymagana minimalna 16 bitowa głębia kolorów (65 536 kolorów).
Minimalne wymagania sprzętowe
- Komputer z procesorem kompatybilnym z Pentium III lub wyższym, 2 GHz;
- 2 GB pamięci RAM w przypadku instalacji program + serwer SQL, 1GB w przypadku instalacji samego programu;
- Dysk: 5 GB wolnej przestrzeni na dysku systemowym (domyślnie C:);
- Napęd DVD (w przypadku instalacji z płyty);
- System operacyjny Windows 10; Windows 8.1; Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2; Windows Server 2016,Windows Server 2019;
- Drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows;
- Protokół sieciowy TCP/IP.
Pytania ze scenariusza
Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?
Wybranie sposobu uruchomienia integracji (VER_RTM_v100.0)
Funkcja pozwala nam na ustawienie trybu pracy integracji.
Uruchomienie automatyczne umożliwia ustawienie:
- przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji,
- dni działania integracji (np. tylko dni robocze),
- (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).
Uruchomienie ręczne integracji:
Uruchomienie ręczne integracji (VER_RTM_v100.0)
Posiadam następujące moduły Comarch ERP Optima (wymagany jest co najmniej jeden moduł Handel i jeden Kasa/Bank)
Funkcja ta umożliwia określenie, które z modułów są w posiadaniu klienta.
Konfiguracja scenariusza
Należy zaznaczyć moduły, które są posiadane w Optimie.
Wybór modułów Comarch ERP Optima, które sa w posiadaniu klienta (VER_RTM_v104.0)
Rozwiązywanie problemów
Do pracy integracji niezbędny jest minimum jeden moduł “Handel” i jeden “Kasa/Bank”. W przypadku ich braku integracja nie zadziała.
Połączenie z Baselinker
W tym miejscu należy wprowadzić klucz API z konta BaseLinker, w celu skopiowania tokenu przechodzimy: Moje konto -> API
Pobranie tokenu API z BaseLinker (20.01.2021)
Następnie kopiujemy do pola w scenariuszu konfiguracyjnym
Połączenie z API BaseLinkera (VER_RTM_v100.0)
Podaj której ceny produktu mamy użyć?
Funkcja ta umożliwia określenie cennika, z którego mają być pobierane i przesyłane ceny do BaseLinkera.
Konfiguracja scenariusza
Należy wpisać nazwę cennika z Comarch ERP Optima. Integracja prześle ceny produktów z Comarch ERP Optima do magazynu BaseLinkera według określonego cennika.
Wybór cennika, z którego mają być pobierane ceny produktów (VER_RTM_v104.0)
Wynik działania
Produkt do aktualizacji ceny w Comarch ERP Optima (2020.7.1.1805)
Produkt zaktualizowany do ceny Detalicznej (25.04.2021)
Rozwiązywanie problemów
Błędna nazwa cennika uniemożliwi pracę integracji - należy się upewnić, że podana nazwa istnieje w Comarch ERP Optima.
W jaki sposób chcesz powiązać produkty z Comarch Optima z produktami w magazynie BaseLinker ?:
Funkcja ta umożliwia określenie sposobu powiązania produktów z magazynu BaseLinkera z produktami z magazynu Comarch ERP Optima.
Konfiguracja scenariusza
Należy wybrać sposób powiązania produktów. Jeżeli jest taka potrzeba, można określić powiązanie o mniejszym priorytecie. W momencie gdy produkt nie zostanie odnaleziony konfiguracją o priorytecie “1”, to integracja sprawdzi powiązanie priorytetem “2”, “3” itd.
Sposób powiązania produktów z magazynu BaseLinkera i Comarch ERP Optimy (VER_RTM_v104.0)
Wynik działania
Poniżej przedstawiono przykładową konfigurację tej funkcji.
Przykładowy sposób powiązania produktów z magazynu BaseLinkera i Comarch ERP Optimy (VER_RTM_v104.0)
Poniższy produkt został zaktualizowany, ponieważ integracja znalazła produkt w BaseLinkerze o identycznym SKU jak Symbol produktu w Comarch ERP Optima.
Produkt do aktualizacji ceny w Comarch ERP Optima (2020.7.1.1805)
Produkt do aktualizacji ceny w BaseLinkerze (25.04.2021)
Produkt zaktualizowany - poprawne powiązanie (25.04.2021)
Poniżej przykład produktu, który nie został zmapowany po SKU-Symbol. W następnym kroku integracja sprawdziła powiązanie po EAN - Podstawowy Kod Kresowy, ale ono też nie występowało. W takim przypadku produkt nie zostanie zaktualizowany.
Produkt do aktualizacji ceny w Comarch ERP Optima (2020.7.1.1805)
Produkt do aktualizacji ceny w BaseLinkerze (25.04.2021)
Rozwiązywanie problemów
Integracja nie zaktualizuje cen produktów, które nie zostały zmapowane, dlatego dobrą praktyką jest ustawianie kilku priorytetów i dokładne wprowadzanie nowych produktów do magazynów, żeby miały one powiązanie. Jeżeli klient posiada magazyn w Comarch ERP Optima i zakłada magazyn w BaseLinkerze lub chce dodać brakujące produkty do magazynu BaseLinkera, to może skorzystać z integracji, która wykona to za niego i sama dopilnuje, by produkty były odpowienio powiązane - Link.